Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?

Het kan natuurlijk gebeuren dat u iets vergeten bent om te bestellen. Wat kunt u dan het beste doen?

U kunt het beste even bellen met: 0597-85 01 10 en vragen of ze uw bestelling willen vast houden. Een mail wordt helaas niet altijd meteen gelezen. Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kan er nog wat worden toegevoegd. Dat kan alleen als u een nieuwe bestelling plaatst via de site, en dan in de opmerkingen zet: samenvoegen met ordernummer… U kunt bij de 2e bestelling kiezen na het afronden van de bestelling voor de optie: Afhalen bij winkelier. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht en u kunt gewoon betalen met Ideal.

Ik kan losse artikelen niet zelf bijvoegen ivm de hoge bankkosten die ik heb voor een zakelijke rekening. Als u een klein bedrag overmaakt, dan heb ik extra bankkosten en een extra administratie. Weer een nieuwe factuur en pakbon uitdraaien, weer veranderen in de boekhouding, voorraad handmatig aanpassen. Weer een extra bankmutatie opzoeken en verwerken in de administratie.

Omdat we het zo druk hebben en dit heel vaak gebeurt hebben we besloten dat we dit niet meer kunnen doen. We moeten ook tijd over houden om uw bestelling te verzenden.
Kiest u bij de 2e bestelling voor: afhalen bij winkelier

U hoeft dan de verzendkosten niet opnieuw over te maken van de 2e order, (Tenzij het niet meer door de brievenbus past en u heeft gekozen voor brievenbuspost) maar het minimale bestelbedrag is wel weer €. 7,50

Dit kan via Ideal of een andere betaaloptie.

U kunt het totaalbedrag ook overmaken op: ABN-AMRO Bank Iban: NL82ABNA0497378515 t.n.v. E.M. de Jonge, Scheemda
Voor Buitenlandse betalingen: BIC: ABNANL2A

Als u meteen kiest voor Ideal dan betaalt u namelijk wel weer verzendkosten en deze kunnen wij vanwege de hoge bank en transactiekosten voor een zakelijke rekening niet retour storten. We moeten wel wachten tot het 2e bedrag staat bijgeschreven voordat we tot verzending kunnen overgaan. Wanneer u het overmaakt via de ABN AMRO dan staat het er dezelfde dag, anders een werkdag later.

Heeft u ook een vraag voor ons? Wij helpen u graag via: info@picobellobeads.nl
www.picobellobeads.nl

Met creatieve groet,

Esther de jonge