DutchEnglishFrenchGermanSpanish

Veel gestelde vragen

Mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen!

Mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen!

Ik zie dat mijn brievenbuspakje bij me is bezorgd maar ik heb niets ontvangen!Jammergenoeg gebeurt dit regelmatig. My Parcel zegt hier het volgende over: Brievenbuspakjes worden gescand voor aanname bij het postkantoor, daarna worden deze nog gescand bij het...

Zijn alle materialen lood en nikkel vrij?

Zijn alle materialen lood en nikkel vrij?

Kan ik ook betalen via een Tikkie?Wij hebben niet zelf de testmogelijkheden om de afgifte van stoffen aan de huid te controleren maar wij verkopen alleen van leveranciers die aangeven dat hun producten lood en nikkelvrij zijn. U mag er derhalve van uitgaan dat alle...

Kan ik ook betalen via een Tikkie?

Kan ik ook betalen via een Tikkie?

Kan ik ook betalen via een Tikkie?Betalen bij Picobello Beads kan nu ook gratis via Tikkie wanneer u What's app gebruikt! U kunt dan kiezen voor de betaaloptie: "Vooraf overmaken" Wanneer u in de opmerkingen schrijft "Tikkie" en uw mobiele nummer heeft ingevuld, dan...

Wat is Klarna?

Wat is Klarna?

Wat is Klarna?We werken nu samen via Mollie met de Zweedse bank Klarna. Klarna biedt een achteraf betalen methode aan, de betaalkosten hiervoor zijn: €. 1,00 + 2,99% Betaalmethodes van Klarna In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm,...

Wat is een brievenbuspakje?

Wat is een brievenbuspakje?

Wat is een brievenbuspakje en hoe werkt dat?Binnen Nederland brievenbuspakje met track & trace. Een brievenbuspakje is een klein pakje dat door de brievenbus past en kan daarom altijd bezorgd worden, ook als de ontvanger niet thuis is. Het tarief is van toepassing...

Ik heb teveel verzendkosten betaald, krijg ik geld retour?

Ik heb teveel verzendkosten betaald, krijg ik geld retour?

Bij de bestelling die ik vandaag heb binnen gekregen heb ik betaald voor pakketpost €. 6,95 maar het kwam hier in een enveloppe aan met track en trace code wat €. 3,95 kost, krijg ik nu geld retour?Wij zullen dit proberen uit te leggen en hopen op uw begrip. Het zijn...

Wilt u het pakket toch als brievenbuspost versturen?

Wilt u het pakket toch als brievenbuspost versturen?

Ik heb bericht gekregen dat het pakketpost wordt, maar ik ben van mening dat het gewoon in een envelop past, wilt u het toch als brievenbuspost versturen?Dat wil ik wel doen, maar het verzenden is dan geheel op uw eigen risico.Ik ben in dit geval niet verantwoordelijk...

Het is na middernacht en de site is traag, hoe kan dat?

Het is na middernacht en de site is traag, hoe kan dat?

Het is na middernacht en de site is zo traag, ook willen verschillende dingen niet lukken, hoe kan dat?Na middernacht zijn wij bezig met onderhoud van de site. Processen kunnen hierdoor worden vertraagd. U kunt het beter overdag een keertje weer proberen. Heeft u ook...

Kan ik als bedrijf uit europa zonder B.T.W. inkopen?

Kan ik als bedrijf uit europa zonder B.T.W. inkopen?

Ik bestel van buiten Nederland vanuit een EU-land. Ik heb ook een BTW-nummer. Hoef ik dan geen BTW te betalen? BTW VERLEGDZakelijk verkopen betekent dat we ook verkopen aan bedrijven, ook wel B2B (business to business) genoemd. Wanneer u koopt vanuit een ander land...

Kan ik een papieren factuur of pakbon ontvangen?

Kan ik een papieren factuur of pakbon ontvangen?

Ik had graag de factuur/pakbon bij mijn bestelling aangetroffen, kan dit?De pakbon treft u bij uw bestelling aan, uw factuur krijgt u per mail. Om het milieu te sparen, voegen we geen papieren exemplaren bij de bestelling van info die reeds digitaal in uw bezit is....

Ik stuur een printscreen, wilt u de artikelen alvast opsturen?

Ik stuur een printscreen, wilt u de artikelen alvast opsturen?

Ik stuur u een printscreen mee van de bank, wilt u de artikelen wel alvast opsturen?Wij versturen onze artikelen pas, nadat de betaling staat bijgeschreven. Helaas hebben we al eens "betalingsbewijzen" ontvangen, welke niet klopten. Dus aan dit verzoek kunnen wij...

Mijn bestelling is geannuleerd, waarom?

Mijn bestelling is geannuleerd, waarom?

Mijn bestelling is geannuleerd, waarom?Wij hebben geen betaling van u mogen ontvangen u reageert niet op herinneringsmails of telefoon.Wanneer een bestelling meer dan 5 dagen openstaat zonder betaling, dan boeken wij de artikelen weer op voorraad en wordt de...

Ik heb te weinig artikelen ontvangen, wat nu?

Ik heb te weinig artikelen ontvangen, wat nu?

k heb een zakje met 100 organza zakjes (of bosje met 100 prijslabeltjes) besteld. Nu ik ze allen na tel, blijken het maar 98 stuks te zijn!De aantallen van de organzazakjes (of prijslabeltjes) zijn bij benadering 50 of 100 stuks. Kleinere aantallen (of de bruine...

Zijn er speciale prijzen voor bedrijven?

Zijn er speciale prijzen voor bedrijven?

Zijn er speciale prijzen voor bedrijven?Wij zijn veelal goedkoper dan de gemiddelde groothandel maar wij blijven bij uitstek een leverancier voor particulieren. Natuurlijk zijn bedrijven ook van harte welkom. Er komen wekelijks kortingsacties voorbij, hiervoor kunt u...

Krijg ik een track & trace nummer van mijn zending?

Krijg ik een track & trace nummer van mijn zending?

Krijg ik een track & trace nummer van mijn zending?Aan dit verzoek voldoen we graag, dit gaat automatisch, maar is alleen mogelijk voor zendingen die via pakketpost of via een brievenbuspakje gaan. U krijgt de track & tracecode automatisch zodra de 1e scan...

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?Het kan natuurlijk gebeuren dat u iets vergeten bent om te bestellen. Wat kunt u dan het beste doen? U kunt het beste even bellen met: 0597-85 01 10 en vragen of ze uw bestelling willen vast houden. Een mail wordt...

Er is een artikel stuk aangekomen, wat nu?

Er is een artikel stuk aangekomen, wat nu?

Er is een artikel stuk aangekomen, wat nu?Er kan soms een klein risico zijn dat er tijdens het verzenden iets stuk gaat. Ik probeer alles zo goed mogelijk te verpakken. PostNL gaat niet altijd even zorgvuldig om met brievenbuspost, ook al zit het verpakt in een...

Ik zie bij een artikel goud staan, maar het is erg goedkoop

Ik zie bij een artikel goud staan, maar het is erg goedkoop

Ik zie bij een artikel goud staan, maar het is erg goedkoopWanneer er vermeld staat bij een artikel “zilver, goud of brons” dan gaat dit om de kleur.Ik verkoop vooralsnog geen echt goud. Wel verkoop ik echt zilver, maar als dit het geval is, dan staat het erbij...

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Ik heb gisteren een berichtje ontvangen dat mijn pakket verzonden zou zijn, maar ik heb nog niets ontvangen?Indien er iets aan onze kant zou zijn misgegaan, dan wordt u daar altijd van op de hoogte gesteld.Gelukkig is dit zelden nodig. Wanneer u een mail heeft...

Er zijn nog maar 2 op voorraad, hoe zit dit?

Er zijn nog maar 2 op voorraad, hoe zit dit?

Ik wil graag 100 organza zakjes bestellen maar er zijn nog maar 2 op voorraad, hoe zit dat?Als u bijvoorbeeld bij een artikel ziet staan "op voorraad 2 stuks", dan kan dit ook betekenen dat er 2 setjes op voorraad zijn, afhankelijk van de omschrijving van het object....

De kleuren wijken af van de foto

De kleuren wijken af van de foto

De kleuren wijken af van de foto, hoe kan dat?De afwijkingen van de kleuren komt omdat de kleuren op elke monitor weer anders staan ingesteld, elke monitor geeft de kleuren anders weer. De getoonde foto’s geven daardoor (zo realistisch mogelijk maar bij benadering) de...

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?Jazeker, u kunt een bestelling op een andere adres laten afleveren. U kunt tijdens de bestelprocedure voor een ander afleveradres kiezen. U vult dan uw eigen adres in in bij het factuuradres, en bij...

Ik heb nog een orderbevestiging gekregen

Ik heb nog een orderbevestiging gekregen

Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestellingen ontvangen, wat kan er mis zijn gegaan?U ontvangt automatisch een orderbevestiging dus als die niet binnen enkele minuten binnen is in uw mailbox dan is de bestelling helaas niet definitief. Let u vooral er op om alle...

Kan ik kortingcodes combineren?

Kan ik kortingcodes combineren?

Ik wil graag meerdere kortingscodes combineren (de lopende actie en een persoonlijke cadeaubon)Het is helaas niet mogelijk om per keer meer dan 1 code in te vullen. Het is dus zaak om te overwegen welke nu het meeste voordeel oplevert. De persoonlijke cadeaubon heeft...

Ik ben een kortingscode vergeten in te vullen

Ik ben een kortingscode vergeten in te vullen

Ik ben een kortingscode vergeten in te vullen, kan dit acteraf?Nee dit is helaas niet mogelijk. Kortingscodes tellen nooit met terug werkende kracht. Acties moeten ergens beginnen en ergens eindigen, we maken hier geen uitzonderingen meer op, aangezien dit voor ons...

Wanneer krijg ik een kortingscode?

Wanneer krijg ik een kortingscode?

Wanneer krijg ik een kortingscode?Een kortingscode krijgt u bijvoorbeeld na overleg wanneer u iets wilt ruilen. Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief  dan komen er ook regelmatig (kortings-) acties voorbij. Een kortingscode telt alleen wanneer hij ook echt is...

Wat is Tibetaans zilver?

Wat is Tibetaans zilver?

Wat is Tibetaans zilver?Tibetaans zilver is een witte metaallegering (een mengsel van zilver samen met andere metalen zoals koper.) Tibetaans zilver bevat dus een (klein) gedeelte zilver maar het is niet mogelijk om nauwkeurig het percentage te vermelden. Echt...

Geeft u korting  voor goede doelen?

Geeft u korting voor goede doelen?

Geeft u korting voor goede doelen?Ik wil uw artikelen gaan gebruiken om iets te maken voor het goede doel. Is het  daarom mogelijk korting of gratis artikelen te ontvangen? Helaas kunnen wij niet in financiële vorm iets voor u betekenen. Dagelijks komen er namelijk...

Kan ik ook iets ruilen of retourneren?

Kan ik ook iets ruilen of retourneren?

Kan ik ook iets ruilen of retourneren?Als u een bestelling heeft geplaatst met Klarna en (een deel van) de bestelling wilt retourneren, denk dan aan het volgende: 1. Laat de webwinkel weten dat u (een deel van) de bestelling gaat retourneren en volg de...

Kan ik een factuur met B.T.W. krijgen?

Kan ik een factuur met B.T.W. krijgen?

Kan ik een factuur met B.T.W. krijgen?Jazeker, deze krijgt u automatisch via de orderbevestiging en ook nog een keertje bij de verzendbevestiging. Om het milieu te sparen, voegen we geen papieren exemplaren bij van info die reeds digitaal in uw bezit is. Bewaar daarom...

Wanneer staat mijn betaling bijgeschreven?

Wanneer staat mijn betaling bijgeschreven?

Waar kan ik een artikel vinden dat ik zoek?Wanneer u betaalt via Ideal en via de andere directe betaalopties of u maakt het geld over maakt via een bank binnen Nederland dan staat het geld er meteen.Maakt u het geld over vanaf een ander land, dan duurt het een werkdag...

Waar kan ik een artikel vinden dat ik zoek?

Waar kan ik een artikel vinden dat ik zoek?

Waar kan ik een artikel vinden dat ik zoek?Wilt u weten of wij een bepaald product verkopen? Gebruik dan de zoekfunctie links boven aan de pagina. Bijvoorbeeld als u op zoek bent naar een connector, of alle blauwe producten wilt zien of alle ovalen bedels. Typ in deze...

Hoeveel producten zijn er op voorraad?

Hoeveel producten zijn er op voorraad?

Hoeveel producten zijn er op voorraad?De voorraad wordt automatisch bijgehouden in de webwinkel. U voegt producten toe met het + teken en wanneer het maximale aantal is bereikt kunt u geen extra producten meer toevoegen. Wilt u er zeker van zijn dat de voorraad klopt...

Hoe kan ik bij jullie bestellen?

Hoe kan ik bij jullie bestellen?

Hoe kan ik bij jullie bestellen?U kunt bij ons bestellen door artikelen in de winkelwagen te plaatsen en daarna gaat u naar uw winkelwagen en u kiest of u de bestelling wilt ophalen of wilt laten verzenden, vervolgens klik u op ‘Bestelling afronden’. Daarna kunt u uw...

Kan ik ter plaatse komen uitkiezen?

Kan ik ter plaatse komen uitkiezen?

Kan ik ter plaatse komen uitkiezen?Het is door de week niet altijd mogelijk om langs te komen en hier alles te bekijken en uit te kiezen. Dit omdat we anders in te grote tijdsnood komen. De webwinkel onderhouden en bijhouden en bestellingen versturen kost veel tijd. U...

Heeft u ook een fysieke winkel?

Heeft u ook een fysieke winkel?

Heeft u ook een fysieke winkel?Wij verkopen uitsluitend via Internet. Wel kunt u de door u bestelde artikelen afhalen van op locatie. U kunt tijdens het bestelproces kiezen voor de optie: Betalen bij afhalen. Let op: Er kan niet worden gepind en graag gepast betalen,...

Waarom is het minimaal bestelbedrag €7,50?

Waarom is het minimaal bestelbedrag €7,50?

Waarom is het minimaal bestelbedrag € 7,50?Vaak vragen klanten om nog een klein dingetje na te zenden in een envelop, bijvoorbeeld iets van 25 cent. In het verleden hebben we dit altijd gedaan uit service, maar we hebben hierdoor erg veel kosten en dus verlies...

Kan ik mijn bestelling bij u afhalen?

Kan ik mijn bestelling bij u afhalen?

Kan ik mijn bestelling bij u afhalen?Betalen bij afhalen kan zeker! U kiest dan ipv de andere opties voor: Betalen bij afhalen, de verzendkosten komen dan te vervallen. U krijgt dan een mail wanneer uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden, samen met de...

Kunnen wij bij u ook achteraf betalen?

Kunnen wij bij u ook achteraf betalen?

Kunnen wij bij u ook achteraf betalen? Jazeker kan dat! U kunt bij Picobello Beads op twee manieren achteraf betalen, maar deze opties zijn helaas nog niet beschikbaar voor België. KLARNA: Betaalkosten €. 1,00 + 2,99% We werken nu samen via Buckaroo Voor vragen over...

Hoe kan ik betalen?

Hoe kan ik betalen?

Hoe kan ik betalen?U kunt bij ons veilig betalen via Ideal, Tikkie, Afterpay, Klarna, Creditcard, Paypal,vooraf overmaken, KBC/CBC, Belfius, Bankcontact en Sofortbanking. Vooraf overmaken: GratisTikkie: Gratis (Kies voor vooraf overmaken en zet in de opmerkingen...

Hoelang is de levertijd van speciaal bestelde artikelen?

Hoelang is de levertijd van speciaal bestelde artikelen?

Hoelang is de levertijd op speciaal bestelde artikelen?U kunt het beste een levertijd aanhouden van 6 tot 8 weken. Bij enkele artikelen kan het sneller, vraag er gerust even naar!We hebben ook diverse leveranciers uit Nederland, dan kan het veel sneller geleverd...

Wilt u artikelen voor mij bestellen?

Wilt u artikelen voor mij bestellen?

Wilt u artikelen voor mij bestellen?Jazeker, graag zelfs! Alleen kunnen wij pas na betaling overgaan tot bestellen. Het is in het verleden nog als eens voorgekomen dat we niets meer horen van de klant of dat de klant er om welke reden dan ook, toch vanaf ziet. Ook als...

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?We verzenden gelukkig heel snel, zeker binnen 1~3 werkdagen omdat we meteen vanuit voorraad kunnen leveren! Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, versturen we zo spoedig mogelijk uw pakket. Vaak dezelfde dag nog (mits voor...

Ik kan de kleine letters op uw site niet lezen

Ik kan de kleine letters op uw site niet lezen

Ik kan de kleine letters op uw site niet lezen!Kunt u de tekst op de site moeilijk lezen? Wanneer u de knop ctrl ingedrukt houdt (links onderin op uw toetsenbord) en dan op + drukt of met het wieltje van uw muis scrolt dan maakt u de tekst groter. Heeft u ook een...

Wat zijn jullie openingstijden?

Wat zijn jullie openingstijden?

Wat zijn jullie openingstijden?Picobello Beads is een webwinkel, we hebben geen showroom, alleen een inpak magazijn. Het is soms niet altijd mogelijk om langs te komen en hier alles te bekijken en uit te kiezen. Dit omdat we anders in te grote tijdnood komen. De...