Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestellingen ontvangen, wat kan er mis zijn gegaan?

U ontvangt automatisch een orderbevestiging dus als die niet binnen enkele minuten binnen is in uw mailbox dan is de bestelling helaas niet definitief. Let u vooral er op om alle schermen volledig door te lopen en de algemene voorwaarden te accorderen tot u het scherm ziet dat de bevestiging onderweg is. Heeft u die wel gezien maar geen mail dan is het goed mogelijk dat het door u bij persoonsgegevens ingevulde mailadres een typefoutje bevat. In dat geval sturen wij u na overleg een nieuwe orderbevestiging naar het gecorrigeerde e-mailadres. Tip: check eerst nog even de SPAM-box.

Waarschijnlijk heeft u bij de bestelling een verkeerd e-mailadres ingevuld. U kunt me even een email sturen, dan pas ik het e-mailadres aan en verstuur ik de orderbevestiging opnieuw. Mail dan naar: info@picobellobeads.nl

Heeft u ook een vraag voor ons? Wij helpen u graag via: info@picobellobeads.nl
www.picobellobeads.nl

Met creatieve groet,

Esther de jonge