Ik heb gisteren een berichtje ontvangen dat mijn pakket verzonden zou zijn, maar ik heb nog niets ontvangen?

Indien er iets aan onze kant zou zijn misgegaan, dan wordt u daar altijd van op de hoogte gesteld.
Gelukkig is dit zelden nodig. Wanneer u een mail heeft ontvangen dat het pakje die dag wordt verzonden, dan is het ook daadwerkelijk onderweg gegaan. Helaas zijn u en wij afhankelijk van PostNL. De norm voor hun aflevering is : 95 % de volgende dag bezorgd. In de praktijk blijkt dat zij dit helaas niet halen. Wist u dat tegenwoordig op hun site staat vermeld dat nog maar 3 dagen per week gegarandeerd post wordt bezorgd? De overige dagen ontvangt u minder of geen post.

Ook krijgen wij regelmatig bericht dat sommige luchtkussenenveloppen door de pakketdienst worden afgeleverd, dit scheelt ook een werkdag in de bezorging.

Dat andere post die toevallig dezelfde dag is verzonden wel al bij u is, is geen goede graadmeter.
De post wordt namelijk via verschillende distributiecentra verspreid. En zelfs post die dezelfde stroom volgt, kan met een dag verschil worden afgeleverd.

Aangezien de ervaring leert dat poststukken 1 tot 7 dagen onderweg zijn, moeten wij u vragen nog even een beroep te doen op uw geduld. We blijven wel graag op de hoogte als u na 7 dagen onverhoopt nog steeds niets heeft ontvangen. Mocht u na een week het pakket nog niet hebben ontvangen dan kan Picobello Beads een onderzoek instellen. Wij laten u dan vooraf een formulier tekenen waarop u aangeeft daadwerkelijk niet ontvangen te hebben. U dient dan vooraf wel zelf geïnformeerd te hebben bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Picobello Beads zal alles in het werk zetten om uw pakket op te sporen. Wanneer het pakket retour komt bij Picobello Beads, zal het kosteloos opnieuw worden verzonden, tenzij u zelf een fout heeft gemaakt bij het invullen van de adressering.

Heeft u ook een vraag voor ons? Wij helpen u graag via: info@picobellobeads.nl
www.picobellobeads.nl

Met creatieve groet,

Esther de jonge